مرحله 5 نارسایی کلیوی دیابت رژیم غذایی و درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 5 نارسایی کلیوی دیابت رژیم غذایی و درمان

در حال حاضر، بیماری های کلیوی و دیابت از شایعترین بیماریهای که سلامت ما را تهدید می باشد. از همه بدتر، برخی از مردم از مرحله 5 به نارسایی کلیوی رنج می برند مبتلا به دیابت. ما می توانید تصور کنید چه هولناک آن است که به خرس. به منظور کند کردن پیشرفت بیماری و بهبود کیفیت زندگی بیماران، سمت، لطفا با صبر و حوصله رژیم غذایی و درمان برای مرحله 5 نارسایی کلیه و دیابت.

به طور کلی، نیاز به رژیم غذایی باید در پروتئین حیوانی با کیفیت بالا مانند سفیده تخم مرغ، گوشت بدون چربی و ماهی است. علاوه بر این، بیماران باید مصرف نمک را محدود کند، و اگر شما ادم یا فشار خون بالا، لازم است برای کنترل مصرف آب. از آنجا که بیماران مبتلا به دیابت بر اساس سطوح بالای قند خون همراه می تواند آسیب کلیوی را تشدید، برای بیماران به منظور محدود کردن مصرف شکر لازم است. اما یک نقطه بیشتر، شما باید یک رژیم غذایی مناسب تحت آموزش پزشکان خود را برای جلوگیری از سوء تغذیه خوردن.

سپس به ما اطلاع درمان موثر برای مرحله 5 نارسایی کلیه و دیابت دهید. هنگامی که آن را به درمان می آید، ما باید بگوییم هیچ درمان است که می تواند بیماری را درمان، اما درمان موثر می تواند بیماری را کنترل و کمک به بیماران به یک زندگی دیگر وجود دارد. در بیمارستان Shijiazhuang کلیه بیماری در چین، شما ممکن است امید تازه ای پیدا کنید. درمان و تصفیه خون گزینه خوبی برای شما به حذف سموم از بدن شما، نه تنها سموم مولکولی کوچک محدود است. پس از این درمان، نشانه های شما خواهد شد بدیهی است، رها شوند و قند خون نیز می تواند کاهش می یابد. علاوه بر این، ما همچنین می توانید درمان های طبیعی ما را برای شما به بهبود کلیه شما، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی عملکرد هفت درمان TCM را انتخاب کنید.

در نتیجه، ما می توانیم قول می دهم که ما می توانیم بیماری را کنترل و طول عمر موثر است. چه چیزی بیشتر، درمان ما دارای عوارض جانبی هستند، بنابراین شما لازم نیست که در مورد خطر از درمان نگران باشید. اگر می خواهید برای پیدا کردن درمان های ما در جزئیات، ما امیدواریم که شما می توانید یک ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com ارسال، و ما ASAP پاسخ خواهد داد.





:: برچسب‌ها: مرحله 5 نارسایی کلیه، دیابت، رژیم غذایی و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: